puas hati :D

.
hanan nak kongsi kegembiraan hanan sekali lagi dengan rakan blogger :D
.
hari nii merupakan tarikh penting untok calon PMR 2012 termasuk hanan .
dari semalam tido tak lena , pikey pasai result , kelemomoq pon da bertongkol tongkol daa at kepala nii .
nafsu makan pun ghaib pegi mane ntah , sampaikan hanan hilang 5kg .
tapi semu tuu berbaloi sebab ..
.

.
hanan berjaye dapat straight A !
rezeki hanan , alhamdulillahh .. Allah swt masih nak bagi rezekiNya at hamba yang hina dina nii
.
skola hanan , SMK Kamil mencapai 55 orang straight A . tapi purata menurun .. nak buat macam mane kan .
.
.
cube cari hanan , kalo jumpe hanan belanje coki coki . hihiww
.
di kesempatan ni , hanan nak berterima kaseh kepade :
  • Allah swt , alhamdulillahh ..
  • umi ngan abah hanan , Puan Alwani dan Encik Ismail yang slalu mendoakan kejayaan anak mereka ..
  • cikgu BM , BI , Math , Sains , Geo , Sejarah , KHB , PAI yang mengajar dari tingkatan 1 hingga tingkatan 3 yang tak kenal LETIH mengaja
  • semua kakakku terchenta yang berbuih mulut bagi dorongan
  • teman teman seperjuangan yang sentiasa disisi mengharungi suka duka bersama
  • semua yang pernah mendoakan kejayaan hanan .
kalo turutkan hati nak jee hanan bawak korang pergi bercuti at Paris seminggu tande penghargaan hanan , tapi bajett tak cukupp .. hehee

49 comments:

  1. Wahhh , tahniah awak dapat straight A . jelez jelez >.<

    ReplyDelete
  2. @Fendy wah,, fendi pun ada kt sini wish ko huda,, hehe

    ReplyDelete
  3. Tahniah hanan !! Akak tumpang gembira :) Tapi hanan stay sekolah sama kan ?

    ReplyDelete
  4. Tahniah hanan! Ayna dapat 7A's :') ehhee

    ReplyDelete
  5. wahh.. straight A's..tahniah hanan!!!

    ReplyDelete
  6. duhh, jeles tau! btw,congratulation ^^

    ReplyDelete
  7. Congtrats ea dik . Jadikan tu sebagai panduan untuk teruskan perjuangan . Tahun depan belajar leklok ea . jgn main-II tambah-II dalam killer subjek . :)

    ReplyDelete
  8. tahniahhh!!!! akak rasa hepi sgt tau...akak hrp Hanan terus cemerlang dalam apa juga bidang yg dipilih nnt :)

    ReplyDelete
  9. tahniah2.. kasi hadiah ini je dari cik en

    ----(@ bunga ros.. heheh.. tu je yg mampu

    ReplyDelete
  10. wah...tahniah hanan...semoga terus sukses....lepas ni boleh la belanja coki2....haha

    ReplyDelete
  11. wah tahniah hanan, akak dulu hamboi akak xdah lah dapat semua A. nih nak dekat spm pun.

    ReplyDelete
  12. tahniah dear dapat straight A...^^

    ReplyDelete
  13. Wahh! tahniah Hanan! Alhamdulillah berjaya dapat 8A's. huuu. Mesti gembira sangat kan :) Congrates.

    ReplyDelete
  14. jadikan kejayaan ini sbagai pmbantu, mmbantu kita jadi orang yg lebih baik.. baik nilainya.. (fikir)

    ReplyDelete
  15. alhamdulillah..akhirnya...berjya!! :) tahniah!

    ReplyDelete
  16. tahniah, :) tag ,

    http://asmarpunyablog.blogspot.com/2012/12/tag-25-random-facts-about-me.html

    ReplyDelete
  17. congrat.. mesti suka tahap gile kan.. ;)

    ReplyDelete
  18. hanan ditag

    http://aanayid.blogspot.com/2012/12/huda-syafiqah-s-1st-giveaway_20.html

    ReplyDelete
  19. Tahniah .. :D

    Kak join giveaway Aimi tukan? Mungkin awak pemenangnya! Kesini : http://aimi-wardina.blogspot.com/2012/12/pemenang-1st-giveaway-by-aimi-akhairina.html

    ReplyDelete
  20. wahhh..tahniah hanan!
    all da best bila msok form 4 nnt.. ^^,

    ReplyDelete
  21. alhamdulillah...tahniah hanan! :)

    ReplyDelete
  22. rezeki awak , sila hantar detail asap yer
    http://farra-izzaty.blogspot.com/2012/12/pemenang-segmen-up-follower-tahniah.html

    ReplyDelete
  23. Alhamdulillah, tahniah ye Hanan :)

    ReplyDelete
  24. salam, hi, wah, kalah dah saya, hemm, apa-apa pun thniah ye, jelous ni.. :I

    ReplyDelete
  25. alhamdulillah.... tahniah hanan.... :)

    ReplyDelete
  26. Sykur Alhamdulillah..:) tahniah dear..:)

    ReplyDelete
  27. congratulations hanan! tumpang hepi sekaki. :)

    ReplyDelete
  28. alhamdulillah..congrate sayang ^__^

    ReplyDelete
  29. tahniah dik..syukur alhmdulillah.. :)

    akk tag hanan.. :)

    http://hanyadihatiku.blogspot.com/2012/12/contest-nak-skirt-dari-norzi.html

    ReplyDelete
  30. waahhhhhhhhhhhhhhhh.. terernya! tahniah!

    ReplyDelete
  31. tahniah.....moga terys berjaya....uiks...5kg trun? hehehe....

    ReplyDelete
  32. Hannan, bagi bagi rejekinya donk..jangan hanya dipamerin aja...bikin ngiri banget dech......ditunggu sharenya bagaimana cara mendapatkan nya...??

    ReplyDelete
  33. straight A's ? wah ! hebat . hehe . tahniah :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...