duet duet duettt

.
nilahh yang dikatekan rezeki kan ? hahaha
.
beberape hari yang lalu beta dijemput untok menghadiri satu majlis ilmu , dan beta dijemput sebagai VVIP nye . huahaha 
*ayat agak sombong sedikit*
.
.
antara VVIP yang turut hadir
*beta sedikit malu apabila mengetahui cikgu sedang mensnap gamba . haha*
.
dikesempatan ini beta juga ingin mengucapkan ribuan terima kaseh kepada orang yang amat bermurah hati menhadiahkan pelajar pelajar smk kamil yang mendapat 8a dan 9a dalam pmr 2012 .
beta ada bertanya kepada guru matematik beta , siapakah gerangan orang yang berhati mulia tersebut , tapi identitinya dirahsiakan . terima kasehhh beta ucapkan :')
.
.
yang dapat 9a dapat rm90 .
rugi lak asenye tak belajar bahasa arab bersungguh sungguh -.-''
.
.
beta juga ingin berterima kaseh kepada sluruh rakyat malaysia yang berhabis banyak untok membayar segala cukai cukai :D
.
.
duet RRIM ! huhuhu ~ gembira sungguh hati beta :D
.
terima kaseh juga kepada adinda ayahanda beta yang merangkap bapa saudara beta , dipanggil pak teh yang menghadiahkan beta RM80 atas kejayaan pmr beta . thank you uncle , tetap hensem macam dulu ;)
.
dan kepada semua tetamu yang menghadiri kenduri kesyukuran beta dan memberi sumbangan atas ucapan tahniah yang berjumlah RM180 ..
.
semua ini rezeki , alhamduliillaahhh ...
.
p.s : rezeki jangan ditolak musuh jangan dicari ;)

13 comments:

  1. hihih...patik ucapkan tahniah kepada tuanku...walaubagaimanapun patik takde hadiah nak kasi...:P

    semoga terus sukses lg lepas ni...

    ReplyDelete
  2. AYI yi ucapkn tahniah kpd hanan dapat DUIIT :) MMG berbaloila apay yg hanan usahakan 3 sejak tahun lalu KAN :3 oke la .. Tapi yI nk ingat kan one thing here ,just one thing.. jgn sesekali lupa kwn lama ..lepas jumpa new BUddy oke :)

    Klah buDdy..ASSALAM ALAIKUM

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah & tahniah Hanna...semoga terus kumpul duit di masa k...succes selalu!!

    ReplyDelete
  4. tahniah....blajar rajin rajin....t SPM...capai kemerlangan lagik...

    ReplyDelete
  5. tahniah syg..emm, share sikit duet tuh boleh? hikhik :p

    ReplyDelete
  6. banyaknya duet.. berjuta juta juta :P

    ReplyDelete
  7. boleh lah belanja patik kalau begitu tuanku... he he he...congrats dear...

    ReplyDelete
  8. tahniah tuaku dapat 9A hehe.janagn lahh tuanku boros pulak dengan wang2 tersebut :P

    ReplyDelete
  9. wah3x...tahniahhhhh adikku sygg...amboiii dapat byk duet tu...mai skit ...hehe

    ReplyDelete
  10. Hai. :) Salam perkenalan. Mari join sini. ^^

    http://meyrajohn.blogspot.com/p/jointhiscontest.html

    Untuk tingkatkan pageview, followers and traffic korang meningkat hingga tahap AWESOME!!

    http://meyrajohn.blogspot.com/2013/03/segment-lick-exchange-affie-by.html

    Thanks dear!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...